1 yıldır kullanıyoruz, sonuna kadar PİŞMANIZ. Teknik destek yok, olan destek sıkıntılı. Sistemdeki ürünler durduk yere fiyatları siliyor, satış fiyatının altına düşüyor. 1 yılda sistemin hiçbir yeri sağlam çalışmadı. Sürekli sorun ve problemlerle boğuştuk. Derme çatma kodlarla bir şeyler yapıyorlar, o da baştan savma bir çözüm oluyor. Aklı başında olan başka bir sistem kullansın. İsteyene özel mesajdan tane tane mail mail aktarabilirim. İşinizden memnun değilim diye yazdığımızda banane'cilik oynuyorlar. Paracılıktan başka bir iş değil yaptıkları. Verdiğim emeğe, çektiğim zahmete, verdiğim kuruş paraya kadar pişmanım.