Proticaret de modül fiyatlarımız bu "alırsan" diyor...
Şuan e-ticaret yapıyorum, ismini anmak bile istemediğim bir Türk yazılım ile çalışıyorum. Türk yazılıma destek felsefemden dolayı her türlü sabrı gösteriyorum, direniyorum. Aynı zamanda da Proticaret'i inceliyorum. Mevcut sitemin aynısını proticaret yazılımına geçirdim, karşılıklı inceliyorum... Demo'sunu local'de test etmekteyim, başarılı sonuçlar alıyorum. Belli başlı modülleri aldıktan sonra süresiz lisansınız oluyor.
Bir yazılımın ayakta durabilmesi için finansal desteğe ihtiyacı vardır. Aksi takdirde bedava etin yahnisi durumunu yaşarsınız.
Bence "son tercihim" vb. ağır eleştiriler yapmadan önce referanslarını inceleyin. Şahsen sanalreyonum gayet başarılı.