Tüm ücretsiz e-ticaret yazılımlarında ücretli uygulamalar vardır.
Ticari anlayışınız tümüyle hatalı. Başarılı olmanız mümkün değil. Yazılım dünyası bu şekilde gelişmiyor.
Proticaret orda burda ücretsiz deniyor. Ücretsiz felan değil %100 olmassa olmaz eklentiler para ile. Bence tamamen ziyaretci çekme taktiği proticaretin olayı.
Ben diyormuyum tsoft benim son tercihimdir adamlar pahalı satıyor diye. Adamlar ücretsiz demiyor. Fiyatlarımız bu alırsan diyor. Herşey açık.
Neyse hocam tartışma konusu olmasın konu