Merhaba , son msn nin kapatalıcağını duyduktan sonra sanırım birçoğumuz mail altyapısını googleye taşımaya başlamıştır.Google de kayıtlı çok eski hesabıma ulaştım . Fakat bu soyisimisim seklinde isimsoyisim sanırım başka biri tarafından alınmış.Bu konu hakkında fikirlerinizi öğrenmek istiyorum,bundan sonra ana mail adresimi googleye taşıyacağım için (diğer tüm mailleri buraya yönlendireceğim) devamlı kullanacağım mail adresini nasıl almalıyım.
sizce ?
mail adresiniz
isimsoyisim dolu ise alttakilerden hangisi olmalı ?
soyisimisim
isimsoyisim(plakakodu) isimsoyisim55
isimsoyisim(doğum tarihi) isimsoyisim82
firmaismi @ gmail
sadecetakmaisim
firmauzantılımail
Hepsinden daha önemlisi bu isimsoyisim@gmail.com u almanın bir yolu yokmudur dolu ise? kullanılmadığından eminim,ama alınmış ne hikmetse.
Teşekkürler.
Mail Tercihleriniz Nelerdir ?
20
●340
- 20-05-2013, 17:29:05isimsoyisimneto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
soyisimisim ikiside dolumuydu ? - 20-05-2013, 17:31:20İsim soyisim doluydu hocam, soyisim isim e hiç bakmadım bile, çünkü güzel durmuyor.Milenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-05-2013, 17:38:44Genel olarakmı soyisimisim beğenmediğiniz şekil,yoksa sizinkimi hoş gelmedi,benim ilk tercihim bu olacak gibi,bende sevmiyorum rakamlı .neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:38:44 -->-> Daha önceki mesaj 16:34:39 --
Teşekkürler, ama gmail kullanacağım .NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle