• 20-05-2013, 17:23:18
    #1
    Merhaba , son msn nin kapatalıcağını duyduktan sonra sanırım birçoğumuz mail altyapısını googleye taşımaya başlamıştır.Google de kayıtlı çok eski hesabıma ulaştım . Fakat bu soyisimisim seklinde isimsoyisim sanırım başka biri tarafından alınmış.Bu konu hakkında fikirlerinizi öğrenmek istiyorum,bundan sonra ana mail adresimi googleye taşıyacağım için (diğer tüm mailleri buraya yönlendireceğim) devamlı kullanacağım mail adresini nasıl almalıyım.

    sizce ?

    mail adresiniz

    isimsoyisim dolu ise alttakilerden hangisi olmalı ?

    soyisimisim
    isimsoyisim(plakakodu) isimsoyisim55
    isimsoyisim(doğum tarihi) isimsoyisim82
    firmaismi @ gmail
    sadecetakmaisim
    firmauzantılımail

    Hepsinden daha önemlisi bu isimsoyisim@gmail.com u almanın bir yolu yokmudur dolu ise? kullanılmadığından eminim,ama alınmış ne hikmetse.

    Teşekkürler.
  • 20-05-2013, 17:24:56
    #2
    Şahsen ben, rakam kullanmayı sevmiyorum. Benim isim ve soyadımı da almışlar. Bende sesli harfleri çıkararak öyle aldım.
  • 20-05-2013, 17:27:48
    #3
    Domain reg edip isim@soyisim.tld
  • 20-05-2013, 17:29:05
    #4
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şahsen ben, rakam kullanmayı sevmiyorum. Benim isim ve soyadımı da almışlar. Bende sesli harfleri çıkararak öyle aldım.
    isimsoyisim
    soyisimisim ikiside dolumuydu ?
  • 20-05-2013, 17:31:20
    #5
    Milenyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    isimsoyisim
    soyisimisim ikiside dolumuydu ?
    İsim soyisim doluydu hocam, soyisim isim e hiç bakmadım bile, çünkü güzel durmuyor.
  • 20-05-2013, 17:32:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    mail.com ' a bakabilirsiniz. Birçok isimsoyisim boş oluyor. Ben burayı kullanıyorum
  • 20-05-2013, 17:38:44
    #7
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsim soyisim doluydu hocam, soyisim isim e hiç bakmadım bile, çünkü güzel durmuyor.
    Genel olarakmı soyisimisim beğenmediğiniz şekil,yoksa sizinkimi hoş gelmedi,benim ilk tercihim bu olacak gibi,bende sevmiyorum rakamlı .

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:38:44 -->-> Daha önceki mesaj 16:34:39 --

    NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    mail.com ' a bakabilirsiniz. Birçok isimsoyisim boş oluyor. Ben burayı kullanıyorum
    Teşekkürler, ama gmail kullanacağım .
  • 20-05-2013, 17:40:07
    #8
    Üyeliği durduruldu
    yandex kullanın baya isim boş geçen denemiştim.
  • 20-05-2013, 17:43:21
    #9
    Alıntı
    Hepsinden daha önemlisi bu isimsoyisim@gmail.com u almanın bir yolu yokmudur dolu ise? kullanılmadığından eminim,ama alınmış ne hikmetse.
    Bu konuda bende takipteyim.