neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsim soyisim doluydu hocam, soyisim isim e hiç bakmadım bile, çünkü güzel durmuyor.
Genel olarakmı soyisimisim beğenmediğiniz şekil,yoksa sizinkimi hoş gelmedi,benim ilk tercihim bu olacak gibi,bende sevmiyorum rakamlı .

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 16:38:44 -->-> Daha önceki mesaj 16:34:39 --

NetBlogi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
mail.com ' a bakabilirsiniz. Birçok isimsoyisim boş oluyor. Ben burayı kullanıyorum
Teşekkürler, ama gmail kullanacağım .