neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şahsen ben, rakam kullanmayı sevmiyorum. Benim isim ve soyadımı da almışlar. Bende sesli harfleri çıkararak öyle aldım.
isimsoyisim
soyisimisim ikiside dolumuydu ?