Konu
Mail Tercihleriniz Nelerdir ?
20-05-2013, 17:29:05
#4
Milenyum
neto adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Şahsen ben, rakam kullanmayı sevmiyorum. Benim isim ve soyadımı da almışlar. Bende sesli harfleri çıkararak öyle aldım.
isimsoyisim
soyisimisim ikiside dolumuydu ?