Merhaba , son msn nin kapatalıcağını duyduktan sonra sanırım birçoğumuz mail altyapısını googleye taşımaya başlamıştır.Google de kayıtlı çok eski hesabıma ulaştım . Fakat bu soyisimisim seklinde isimsoyisim sanırım başka biri tarafından alınmış.Bu konu hakkında fikirlerinizi öğrenmek istiyorum,bundan sonra ana mail adresimi googleye taşıyacağım için (diğer tüm mailleri buraya yönlendireceğim) devamlı kullanacağım mail adresini nasıl almalıyım.

sizce ?

mail adresiniz

isimsoyisim dolu ise alttakilerden hangisi olmalı ?

soyisimisim
isimsoyisim(plakakodu) isimsoyisim55
isimsoyisim(doğum tarihi) isimsoyisim82
firmaismi @ gmail
sadecetakmaisim
firmauzantılımail

Hepsinden daha önemlisi bu isimsoyisim@gmail.com u almanın bir yolu yokmudur dolu ise? kullanılmadığından eminim,ama alınmış ne hikmetse.

Teşekkürler.