Konu
Mail Tercihleriniz Nelerdir ?
20-05-2013, 17:24:56
#2
neto
Şahsen ben, rakam kullanmayı sevmiyorum. Benim isim ve soyadımı da almışlar. Bende sesli harfleri çıkararak öyle aldım.