• 19-06-2006, 15:10:17
    #28
    Üyeliği durduruldu
    muratozcirpici adlı üyeden alıntı:
    şu forumun haline bi bakın ya millet null kullanıyor utanmadan bir de bununla övünüyor.

    yazıklar olsun.
    Umarım bu mesaj bize değildir çünkü biz null kullanmıyoruz 160 $ verdik yanlış anlaşılma olmasın
  • 19-06-2006, 15:51:53
    #29
    Üyeliği durduruldu
    muratozcirpici adlı üyeden alıntı:
    şu forumun haline bi bakın ya millet null kullanıyor utanmadan bir de bununla övünüyor.

    yazıklar olsun.
    iyi o zaman biz paramız yoq diye bir b.k yapmayalım nette.bende lisans alıcam hemde lisans almayı herkesten çok istiyorum.Ama maddiyat ( sigara alacak param yoq ) herkes senin gibi yada diğerleri gibi bu işlerde başarılı olamıyo.Belli bir para cebime girsin.Hemen lisansımı alıcam bende biliyorum o insanların emeğini..konuştuğunuz laflarada dikkat edin.Herkes sizinle yarışamaz.Önce kendi hatalarını yanlışlarını gör sonra başkalarını uyar.

    Kolay gele.
  • 19-06-2006, 16:04:53
    #30
    BlessedTurk adlı üyeden alıntı:
    iyi o zaman biz paramız yoq diye bir b.k yapmayalım nette.bende lisans alıcam hemde lisans almayı herkesten çok istiyorum.Ama maddiyat ( sigara alacak param yoq ) herkes senin gibi yada diğerleri gibi bu işlerde başarılı olamıyo.Belli bir para cebime girsin.Hemen lisansımı alıcam bende biliyorum o insanların emeğini..konuştuğunuz laflarada dikkat edin.Herkes sizinle yarışamaz.Önce kendi hatalarını yanlışlarını gör sonra başkalarını uyar.

    Kolay gele.
    +512
  • 19-06-2006, 16:08:16
    #31
    Misafir
    BlessedTurk adlı üyeden alıntı:
    iyi o zaman biz paramız yoq diye bir b.k yapmayalım nette.bende lisans alıcam hemde lisans almayı herkesten çok istiyorum.Ama maddiyat ( sigara alacak param yoq ) herkes senin gibi yada diğerleri gibi bu işlerde başarılı olamıyo.Belli bir para cebime girsin.Hemen lisansımı alıcam bende biliyorum o insanların emeğini..konuştuğunuz laflarada dikkat edin.Herkes sizinle yarışamaz.Önce kendi hatalarını yanlışlarını gör sonra başkalarını uyar.

    Kolay gele.
    Bak canım arkadaşım kimse sana null nıye kullanıyorsun dıyemez bu senın kendi özgür iradendir.yanlıştır ama kalkıp fazla bişey soylenemez.

    ama sen kalkıp

    --Konu içi mesaj--------

    Gençlik Script Mafia kardeşlerimin keygen includeli yaptığı 3.5.4 ü kullanırsanız hiçbir şey olmaz.Vb.com da kaydı olmuyo ama bütün dosyalara sahte keygen include ediliyor.Ben 2 forumumda da kullanıyorum hiçbir şeyde olmuyor.

    İsteyenler pm atsın.

    --Konu içi mesaj--------

    Şeklınde birşey yazarsan Orda duracaksın ve bikez daha düşüneceksin .

    Burası neresi.r10.net ne demek ? Hangi amaçlar doğrultusunda hizmet veriyor .İnsanları wareze teşfik etmek nekadar doğru.Üstelik gelin pm me ben sıze scrıptın null'unun serialını cartını curtunu vereyım demek ne kadar doğru.

    Burası r10.net senin bıldıgın klasık forumtr tabanlı forumlardan değil.

    Burası Webmaster Bilgi paylaşım platformu ***** script dağıtım formu değil.

    Burda gelip ya işte paramız yok diye ınternetımı bırakalım vari sözler sarfetmeyin.Eğer orda bu forumu kodlayan onlarca kişi varsa onların emekleri avrsa herşeyi geçtik bu forumda 160 dolar verip o forumu alanlar varsa ASıl en ayıp olan asıl en kötü olan o forumu ***** olarak kullanmaktır.

    Aynaya bakın birazcık.


    Saygılar.
  • 19-06-2006, 16:21:30
    #32
    Üyeliği durduruldu
    HoBaa adlı üyeden alıntı:
    Bak canım arkadaşım kimse sana null nıye kullanıyorsun dıyemez bu senın kendi özgür iradendir.yanlıştır ama kalkıp fazla bişey soylenemez.

    ama sen kalkıp

    --Konu içi mesaj--------

    Gençlik Script Mafia kardeşlerimin keygen includeli yaptığı 3.5.4 ü kullanırsanız hiçbir şey olmaz.Vb.com da kaydı olmuyo ama bütün dosyalara sahte keygen include ediliyor.Ben 2 forumumda da kullanıyorum hiçbir şeyde olmuyor.

    İsteyenler pm atsın.

    --Konu içi mesaj--------

    Şeklınde birşey yazarsan Orda duracaksın ve bikez daha düşüneceksin .

    Burası neresi.r10.net ne demek ? Hangi amaçlar doğrultusunda hizmet veriyor .İnsanları wareze teşfik etmek nekadar doğru.Üstelik gelin pm me ben sıze scrıptın null'unun serialını cartını curtunu vereyım demek ne kadar doğru.

    Burası r10.net senin bıldıgın klasık forumtr tabanlı forumlardan değil.

    Burası Webmaster Bilgi paylaşım platformu ***** script dağıtım formu değil.

    Burda gelip ya işte paramız yok diye ınternetımı bırakalım vari sözler sarfetmeyin.Eğer orda bu forumu kodlayan onlarca kişi varsa onların emekleri avrsa herşeyi geçtik bu forumda 160 dolar verip o forumu alanlar varsa ASıl en ayıp olan asıl en kötü olan o forumu ***** olarak kullanmaktır.

    Aynaya bakın birazcık.


    Saygılar.
    Ben sadece vb çok üstün bir otoriteymiş bi gösterildiği için bunu yazdım.Kimki vb ben kaç ay kullandım vb hiçbir şeyde + forumda tutmadı zaten.Sonra forumu kendi imkansızlıklarımdan kapattım.Ayrıca ben insanları wareze teşvik etmiyorum canim arkadaşım.Sadece deneyip görün diye yazılan bir mesajdır.bu mesajın dışında ewet param yoq şuan vb denen amele topluluğunada boş yere tutup tutmayacağı yada benim nette olmayıp olmyuacağım belli olmayan yani sitenin akıbeti belli olmadan 160 $ yada 80 $ veremem senin varsa git ver biz zengin çocuğu değiliz.Benim amacım şu önce siteyi tutturucam ordan kazandığım paraylada 500 $ dolarda olsa lisansı alıcam.Ki eminim null vb kullanan herkezin amacı budur.Gelelim r10.net e buranın ne olup olmadaığını senden iyi biliyorum.Farkındaysam pm yoluyla dağıtıyim dedim.Konu açıp alın size 3.5.4 yada 3.6.1 desem neyse.Ama pm yoluyla dağıtıyorum.buda pm yoluyla dağıtmada ABD nin webmaster forumundada vardır.Tayland ın webmaster forumunda da vardır.ben sadece yardımcı oluyorum insanlara.Şu ana kadar onlarca ***** dosya dağıttım ama herkese de söylerim baktınız tuttu lütfen lisansı alın,lütfen en azın bi paypal donate yapın falan filan.Yani amaç şu ki kimseye ömür boyu kaçak script kullanın demiyorum bi yerden sonra olayı resmiyete bindirin.

    Ayrıca aynada bayağıda yakışıklı çıkıyorum.Bilmem sende bi bak ayna ya kendinden farklı şeyler görebilirsin.

    kolay gele.


    Dipnot : vaktinde $ 80-90 a article scripti almış.
  • 19-06-2006, 16:28:21
    #33
    Misafir
    BlessedTurk adlı üyeden alıntı:
    Ben sadece vb çok üstün bir otoriteymiş bi gösterildiği için bunu yazdım.Kimki vb ben kaç ay kullandım vb hiçbir şeyde + forumda tutmadı zaten.Sonra forumu kendi imkansızlıklarımdan kapattım.Ayrıca ben insanları wareze teşvik etmiyorum canim arkadaşım.Sadece deneyip görün diye yazılan bir mesajdır.bu mesajın dışında ewet param yoq şuan vb denen amele topluluğunada boş yere tutup tutmayacağı yada benim nette olmayıp olmyuacağım belli olmayan yani sitenin akıbeti belli olmadan 160 $ yada 80 $ veremem senin varsa git ver biz zengin çocuğu değiliz.Benim amacım şu önce siteyi tutturucam ordan kazandığım paraylada 500 $ dolarda olsa lisansı alıcam.Ki eminim null vb kullanan herkezin amacı budur.Gelelim r10.net e buranın ne olup olmadaığını senden iyi biliyorum.Farkındaysam pm yoluyla dağıtıyim dedim.Konu açıp alın size 3.5.4 yada 3.6.1 desem neyse.Ama pm yoluyla dağıtıyorum.buda pm yoluyla dağıtmada ABD nin webmaster forumundada vardır.Tayland ın webmaster forumunda da vardır.ben sadece yardımcı oluyorum insanlara.Şu ana kadar onlarca ***** dosya dağıttım ama herkese de söylerim baktınız tuttu lütfen lisansı alın,lütfen en azın bi paypal donate yapın falan filan.Yani amaç şu ki kimseye ömür boyu kaçak script kullanın demiyorum bi yerden sonra olayı resmiyete bindirin.

    Ayrıca aynada bayağıda yakışıklı çıkıyorum.Bilmem sende bi bak ayna ya kendinden farklı şeyler görebilirsin.

    kolay gele.


    Dipnot : vaktinde $ 80-90 a article scripti almış.
    Her ne olursa olsun forumu dağıtmaya ve gereksız tartışmalara yol açmaya hakkınızın olduğunu düşünmüyorum.Ve rica ediyorum lütfen daha sakin ve daha düzenli.
  • 19-06-2006, 16:40:33
    #34
    Üyeliği durduruldu
    HoBaa adlı üyeden alıntı:
    Her ne olursa olsun forumu dağıtmaya ve gereksız tartışmalara yol açmaya hakkınızın olduğunu düşünmüyorum.Ve rica ediyorum lütfen daha sakin ve daha düzenli.
    senimi kırıcaz