muratozcirpici adlı üyeden alıntı:
şu forumun haline bi bakın ya millet null kullanıyor utanmadan bir de bununla övünüyor.

yazıklar olsun.
Umarım bu mesaj bize değildir çünkü biz null kullanmıyoruz 160 $ verdik yanlış anlaşılma olmasın