HoBaa adlı üyeden alıntı:
Her ne olursa olsun forumu dağıtmaya ve gereksız tartışmalara yol açmaya hakkınızın olduğunu düşünmüyorum.Ve rica ediyorum lütfen daha sakin ve daha düzenli.
senimi kırıcaz