BlessedTurk adlı üyeden alıntı:
Ben sadece vb çok üstün bir otoriteymiş bi gösterildiği için bunu yazdım.Kimki vb ben kaç ay kullandım vb hiçbir şeyde + forumda tutmadı zaten.Sonra forumu kendi imkansızlıklarımdan kapattım.Ayrıca ben insanları wareze teşvik etmiyorum canim arkadaşım.Sadece deneyip görün diye yazılan bir mesajdır.bu mesajın dışında ewet param yoq şuan vb denen amele topluluğunada boş yere tutup tutmayacağı yada benim nette olmayıp olmyuacağım belli olmayan yani sitenin akıbeti belli olmadan 160 $ yada 80 $ veremem senin varsa git ver biz zengin çocuğu değiliz.Benim amacım şu önce siteyi tutturucam ordan kazandığım paraylada 500 $ dolarda olsa lisansı alıcam.Ki eminim null vb kullanan herkezin amacı budur.Gelelim r10.net e buranın ne olup olmadaığını senden iyi biliyorum.Farkındaysam pm yoluyla dağıtıyim dedim.Konu açıp alın size 3.5.4 yada 3.6.1 desem neyse.Ama pm yoluyla dağıtıyorum.buda pm yoluyla dağıtmada ABD nin webmaster forumundada vardır.Tayland ın webmaster forumunda da vardır.ben sadece yardımcı oluyorum insanlara.Şu ana kadar onlarca ***** dosya dağıttım ama herkese de söylerim baktınız tuttu lütfen lisansı alın,lütfen en azın bi paypal donate yapın falan filan.Yani amaç şu ki kimseye ömür boyu kaçak script kullanın demiyorum bi yerden sonra olayı resmiyete bindirin.

Ayrıca aynada bayağıda yakışıklı çıkıyorum.Bilmem sende bi bak ayna ya kendinden farklı şeyler görebilirsin.

kolay gele.


Dipnot : vaktinde $ 80-90 a article scripti almış.
Her ne olursa olsun forumu dağıtmaya ve gereksız tartışmalara yol açmaya hakkınızın olduğunu düşünmüyorum.Ve rica ediyorum lütfen daha sakin ve daha düzenli.