muratozcirpici adlı üyeden alıntı:
şu forumun haline bi bakın ya millet null kullanıyor utanmadan bir de bununla övünüyor.

yazıklar olsun.
iyi o zaman biz paramız yoq diye bir b.k yapmayalım nette.bende lisans alıcam hemde lisans almayı herkesten çok istiyorum.Ama maddiyat ( sigara alacak param yoq ) herkes senin gibi yada diğerleri gibi bu işlerde başarılı olamıyo.Belli bir para cebime girsin.Hemen lisansımı alıcam bende biliyorum o insanların emeğini..konuştuğunuz laflarada dikkat edin.Herkes sizinle yarışamaz.Önce kendi hatalarını yanlışlarını gör sonra başkalarını uyar.

Kolay gele.