Siteler ABD de olduğu için yazmıyorum.Yoksa TR,Çin,almanya da istediğim kadar yazardım.hiçbir şeyde yapamazdı vb..O da layeredtech ite en ufak uyarılarda mahkemelere düşmiyim diye server bile kapattırıyo şerefsizler.Ben gene siteleri yayınlarım ama adsense den dolayı yayınlamıyorum.Ortamda Adsense yanlısı var hemen şikayet ederler ( Biliyorum ! + nerelerine batıyorsa benim sitelerim ).Her neyse 100.000 kere daha iddaa ediyorum.Kapattıramaz .B.oktan bir domaine kurup deneyip görmenizi isterdimde.Hesaplarım reseller olmaz
paraya bence acımayın
3gün sonra sitenizde this account suspended yazısını görmek istemiyorsanız..
üyelerinize rezil olmak istemiyorsanız
herkesin lisans alacak parası yokta olabilir bu normaldir
ama adamların emekleri var o script üzerinde
yazık günah hırsızlık gibi geliyor bana
smf kurun mesela oldukça güvenli
yada mybb adında yeni bir forum scripti var oda fena değil
open source kullanın kafanız ağrımasın