BlessedTurk adlı üyeden alıntı:
Siteler ABD de olduğu için yazmıyorum.Yoksa TR,Çin,almanya da istediğim kadar yazardım.hiçbir şeyde yapamazdı vb..O da layeredtech ite en ufak uyarılarda mahkemelere düşmiyim diye server bile kapattırıyo şerefsizler.Ben gene siteleri yayınlarım ama adsense den dolayı yayınlamıyorum.Ortamda Adsense yanlısı var hemen şikayet ederler ( Biliyorum ! + nerelerine batıyorsa benim sitelerim

).Her neyse 100.000 kere daha iddaa ediyorum.Kapattıramaz

.B.oktan bir domaine kurup deneyip görmenizi isterdimde.Hesaplarım reseller olmaz
no marez