• 19-06-2006, 01:24:17
    #19
    Üyeliği durduruldu
    http://www.turkoyun.net.tc adlı üyeden alıntı:
    Konular: 3,092, Mesaj: 19,238, Üyeler: 4,455
    En yeni üyemiz; avare Forumumuza hoş geldiniz. Lütfen Forum Kurallarını okuyun...

    dediğim site...

    Amma büyükmüş.... Bırakın bu vbulletin huzur SMF de
  • 19-06-2006, 01:27:43
    #20
    Üyeliği durduruldu
    http://www.turkoyun.net.tc adlı üyeden alıntı:
    Konular: 3,092, Mesaj: 19,238, Üyeler: 4,455
    En yeni üyemiz; avare Forumumuza hoş geldiniz. Lütfen Forum Kurallarını okuyun...

    dediğim site...

    Konular: 27,990, Mesajlar: 257,059, Üye: 18,763,


    1 senelik forumum
  • 19-06-2006, 09:39:59
    #21
    Buralara yazmayın gördüğümü şikayet ederim
  • 19-06-2006, 09:44:09
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    BlessedTurk adlı üyeden alıntı:
    Siteler ABD de olduğu için yazmıyorum.Yoksa TR,Çin,almanya da istediğim kadar yazardım.hiçbir şeyde yapamazdı vb..O da layeredtech ite en ufak uyarılarda mahkemelere düşmiyim diye server bile kapattırıyo şerefsizler.Ben gene siteleri yayınlarım ama adsense den dolayı yayınlamıyorum.Ortamda Adsense yanlısı var hemen şikayet ederler ( Biliyorum ! + nerelerine batıyorsa benim sitelerim ).Her neyse 100.000 kere daha iddaa ediyorum.Kapattıramaz .B.oktan bir domaine kurup deneyip görmenizi isterdimde.Hesaplarım reseller olmaz
    no marez
  • 19-06-2006, 09:54:40
    #23
    Üyeliği durduruldu
    7.5-8 aylık forumum


    Konular: 48,330 Mesaj: 187,589 Üyeler: 21,993
  • 19-06-2006, 10:15:11
    #24
    şu forumun haline bi bakın ya millet null kullanıyor utanmadan bir de bununla övünüyor.

    yazıklar olsun.
  • 19-06-2006, 11:12:55
    #25
    Üyeliği durduruldu
    muratozcirpici adlı üyeden alıntı:
    şu forumun haline bi bakın ya millet null kullanıyor utanmadan bir de bununla övünüyor.

    yazıklar olsun.
    +1905

    katılıyorum murat
  • 19-06-2006, 11:48:16
    #26
    paraya bence acımayın
    3gün sonra sitenizde this account suspended yazısını görmek istemiyorsanız..
    üyelerinize rezil olmak istemiyorsanız
    herkesin lisans alacak parası yokta olabilir bu normaldir
    ama adamların emekleri var o script üzerinde
    yazık günah hırsızlık gibi geliyor bana

    smf kurun mesela oldukça güvenli
    yada mybb adında yeni bir forum scripti var oda fena değil
    open source kullanın kafanız ağrımasın
  • 19-06-2006, 15:04:31
    #27
    ya smf kur ne güzel açığı da yok kurulumuda kolay yer de fazla kaplamıyor eklentileride basit herşeyi var

    üstelikte beleş