Merhaba arkadaşlar,
SMF (1.1.11) forumundan Vb forumuna geçmek istiyorum. Okuduklarıma göre kimisi veri kaybı olur kimisi bağlı bulunduğun suncuya bağlı demiş. Ben sorunsuz geçmeyi istiyorum ve tabiki vb lisans alacağım. Bu geçişi kendim yapabilir miyim ya da destek mi almalıyım?
Yardımcı olursanız sevinirim.
SMF'den Vbulletin'e geçmek
7
●722
- 15-10-2010, 05:48:48Üyeliği durduruldumerhaba vb lisans almayı düşünürsseniz pm yollayabilirsinizOPBA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 15-10-2010, 05:49:294xler oturmadı (ben ısınamadım sürekli sorun çıkartıyor) 4x alıp 3x kullanmanı öneririm neden 4x alayım 3x kullanayım dersen 4xler zamanla indirebilirsin istediğin zaman 4xe geçebilirsin ama 3x serisini alırsan 4xe geçmek istediğinde upgrade için bir daha ücret vermek zorunda kalıcaksın
impex içinde dosyalarını lisans panelinden indirebilirsin
https://www.r10.net/vbulletin/74540-i...u-anlatim.html
http://www.cmsturk.net/onur/videoluanlatimlar/impex.swf
bunlara rağmen yapamazsan Mf.Rub u öneririm ücretli yaptırmak istersen işini temiz yapar.