Merhaba arkadaşlar,

SMF (1.1.11) forumundan Vb forumuna geçmek istiyorum. Okuduklarıma göre kimisi veri kaybı olur kimisi bağlı bulunduğun suncuya bağlı demiş. Ben sorunsuz geçmeyi istiyorum ve tabiki vb lisans alacağım. Bu geçişi kendim yapabilir miyim ya da destek mi almalıyım?

Yardımcı olursanız sevinirim.