OPBA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşalar tam olarak anlatılmış bi yer var mı acaba, kendim yapacağımda...

Diğer bir sorum ise en son vb sürümü nedir ve hangi sürümü kullanmayalım (lisans satın alacağım) ...
merhaba vb lisans almayı düşünürsseniz pm yollayabilirsiniz