4xler oturmadı (ben ısınamadım sürekli sorun çıkartıyor) 4x alıp 3x kullanmanı öneririm neden 4x alayım 3x kullanayım dersen 4xler zamanla indirebilirsin istediğin zaman 4xe geçebilirsin ama 3x serisini alırsan 4xe geçmek istediğinde upgrade için bir daha ücret vermek zorunda kalıcaksın
impex içinde dosyalarını lisans panelinden indirebilirsin
https://www.r10.net/vbulletin/74540-i...u-anlatim.html http://www.cmsturk.net/onur/videoluanlatimlar/impex.swf
bunlara rağmen yapamazsan
Mf.Rub u öneririm ücretli yaptırmak istersen işini temiz yapar.