Evet biliyorum şifreleri mecburen "şifremi unuttum" diyerek yeni şifre oluşturmaları gerekecek. Kötü birşey ama kaçınılmaz haliyle vede bunu zaten göze alıyorum şifre önemli değil mesele şifre harici %100 sorunsuz geçmek.