• 15-09-2010, 23:32:56
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar çoğu sitede Data Life Engine(DLE) scripti kullanılmakta.Bende bir çalışma için kurucam bu scripti.Ama null version vs yazıyor çoğu yerde.Şimdi benim merak ettiğim bu script ücretli mi ? Ücretli ise nereden satın alıyoruz? Bana bu konuda bilgi verebilir misiniz?
  • 16-09-2010, 01:22:40
    #2
    Normal şartlarda ücretli ve rusçadır. Satın alsanız bile dil değişikliğinde sonra destek vermiyorlar. O yüzden de herkes null kullanıyor. Satın almak isterseniz: http://dle-news.ru/
  • 16-09-2010, 01:29:30
    #3
    Ama DLE de satın almaya değiyor bence
  • 16-09-2010, 01:37:09
    #4
    BaNNeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ama DLE de satın almaya değiyor bence
    ne gibi değiyor. ben satın almadım bi fark göremedim. ?

    eğer fark varsa bende satın alacam o yüzden soruyorum...
  • 16-09-2010, 01:41:16
    #5
    sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne gibi değiyor. ben satın almadım bi fark göremedim. ?

    eğer fark varsa bende satın alacam o yüzden soruyorum...
    Normalde ***** gibi kullanmış oluyorsun ve gerçek özelliklerden tamamen faydalanmıyorsun.
    Geliştirilmiş bir site kuracaksan ve sitenle çok uğraşacaksan satın almanı öneririm fakat 1 yıl sonra kapayacaksan alma parana yazık
  • 16-09-2010, 02:10:15
    #6
    BaNNeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde ***** gibi kullanmış oluyorsun ve gerçek özelliklerden tamamen faydalanmıyorsun.
    Geliştirilmiş bir site kuracaksan ve sitenle çok uğraşacaksan satın almanı öneririm fakat 1 yıl sonra kapayacaksan alma parana yazık
    ben 4 yıllık sitem için almayı düşünoyurm. daha önce almaya niyetlendim rus lar ilgilenmedi bile neyse bana modul olarak fark soyleyebilirmisin bi fark yoksa almayacam ama fark varsa hemen alırım.
  • 16-09-2010, 12:57:51
    #7
    sechkine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben 4 yıllık sitem için almayı düşünoyurm. daha önce almaya niyetlendim rus lar ilgilenmedi bile neyse bana modul olarak fark soyleyebilirmisin bi fark yoksa almayacam ama fark varsa hemen alırım.
    Ücretli sürümde ücretsiz modül desteği yok seçkin. Nasıl wp için geliştiriciler eklenti yapıp dağıtıyolar dle'de de aynı şey var. Zaten satın alsan bile dil değiştirdiğin anda desteği kesiyorlar.
  • 16-09-2010, 13:54:30
    #8
    antishareware adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ücretli sürümde ücretsiz modül desteği yok seçkin. Nasıl wp için geliştiriciler eklenti yapıp dağıtıyolar dle'de de aynı şey var. Zaten satın alsan bile dil değiştirdiğin anda desteği kesiyorlar.
    türkçe olduğu için boşuna alma diyorsun ynai
  • 16-09-2010, 16:55:07
    #9
    Destek alamayacak olduktan sonra alma diyorum, çünkü alırsan rusça kullanmayacaksın.