Normalde ***** gibi kullanmış oluyorsun ve gerçek özelliklerden tamamen faydalanmıyorsun.
Geliştirilmiş bir site kuracaksan ve sitenle çok uğraşacaksan satın almanı öneririm fakat 1 yıl sonra kapayacaksan alma parana yazık
ben 4 yıllık sitem için almayı düşünoyurm. daha önce almaya niyetlendim rus lar ilgilenmedi bile neyse bana modul olarak fark soyleyebilirmisin bi fark yoksa almayacam ama fark varsa hemen alırım.