Arkadaşlar çoğu sitede Data Life Engine(DLE) scripti kullanılmakta.Bende bir çalışma için kurucam bu scripti.Ama null version vs yazıyor çoğu yerde.Şimdi benim merak ettiğim bu script ücretli mi ? Ücretli ise nereden satın alıyoruz? Bana bu konuda bilgi verebilir misiniz?