ne gibi değiyor. ben satın almadım bi fark göremedim. ?
eğer fark varsa bende satın alacam o yüzden soruyorum...
Normalde ***** gibi kullanmış oluyorsun ve gerçek özelliklerden tamamen faydalanmıyorsun.
Geliştirilmiş bir site kuracaksan ve sitenle çok uğraşacaksan satın almanı öneririm fakat 1 yıl sonra kapayacaksan alma parana yazık