• 05-09-2010, 14:17:33
    #1
    Arkadaşlar kendime site yaptım ama benim tasarımım kötü olduğu için sizlere bi sroayım dedim sizce bu tasarım güzel mi ve protfolyonun nasıl olmasını gerek bi öneride bulunursanız.

    site: www.hasanhasokeyk.com

    kuralları okudum ama reklama girerse yöneticiler silsinler lütfen.
  • 05-09-2010, 14:22:03
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kendi kalemine yer vereceksen sadece bir site daha güzel olur
  • 05-09-2010, 14:27:38
    #3
    ben yaptığım çalışmaları sergilemek istiyorum. Gerekirsede satış yapıcam.
  • 05-09-2010, 21:24:34
    #4
    Resim kullanımında kullanımında sorunlar olmuş.
    Resimlerdeki çözünürlükler bozuk çıkmış hep, tasarımı bozmuşlar.
    "Tasarımsız kodlama uzamanı" yazman hatalı olmuş bence (uzamanı yazarkta hatalı yazmışsın birde)
    Siteyi geliştirmen gerekiyor.
  • 05-09-2010, 21:51:19
    #5
    menudeki "iletişim" kısmını İletişim olarak değiştirirsen büyük küçük harf olayına birde iletişim bölümüne bir form koyup mail yollatsan daha iyi olur alttaki tasarım kodlama bölümü kaldırıp oradan son çalışmalarının geçtiği kayan yazı şeklinde text olarak geçirebilirsin ve arkadaki resmi daha koyu bir arkaplan seçerek veya aralıklarla değişen bir grafik koyman daha gösterişli olur bence
  • 05-09-2010, 21:53:11
    #6
    arkaplanı düzeltmelisin pek net değil ayrıca tasarım hataları var.onun dışında tasarım genel olarak güzel gözüküyor..
  • 05-09-2010, 22:48:22
    #7
    hepinizden ALLAH razı olsun önerileri dinlicem inşALLAH

    bu arada
    kadir geceniz mubarek olsun

    Baştan dedim zaten tasarımım kötü diye önerileriniz dinlicem.
  • 06-09-2010, 11:17:52
    #8
    güzel dostum ama kişisel siten olduğu için biraz daha geliştir derim..
  • 06-09-2010, 13:06:26
    #9
    ilginiz için teşekkür ederim geliştiriyorum yavaş yavaş