Arkadaşlar kendime site yaptım ama benim tasarımım kötü olduğu için sizlere bi sroayım dedim sizce bu tasarım güzel mi ve protfolyonun nasıl olmasını gerek bi öneride bulunursanız.

site: www.hasanhasokeyk.com

kuralları okudum ama reklama girerse yöneticiler silsinler lütfen.