Resim kullanımında kullanımında sorunlar olmuş.
Resimlerdeki çözünürlükler bozuk çıkmış hep, tasarımı bozmuşlar.
"Tasarımsız kodlama uzamanı" yazman hatalı olmuş bence (uzamanı yazarkta hatalı yazmışsın birde)
Siteyi geliştirmen gerekiyor.