Konu
Kişisel web sitem nasıl olmuş?
05-09-2010, 21:24:34
#4
efec89
Resim kullanımında kullanımında sorunlar olmuş.
Resimlerdeki çözünürlükler bozuk çıkmış hep, tasarımı bozmuşlar.
"Tasarımsız kodlama uzamanı" yazman hatalı olmuş bence
(uz
a
manı yazarkta hatalı yazmışsın birde)
Siteyi geliştirmen gerekiyor.