menudeki "iletişim" kısmını İletişim olarak değiştirirsen büyük küçük harf olayına birde iletişim bölümüne bir form koyup mail yollatsan daha iyi olur alttaki tasarım kodlama bölümü kaldırıp oradan son çalışmalarının geçtiği kayan yazı şeklinde text olarak geçirebilirsin ve arkadaki resmi daha koyu bir arkaplan seçerek veya aralıklarla değişen bir grafik koyman daha gösterişli olur bence