Kişisel web sitem nasıl olmuş? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kişisel web sitem nasıl olmuş?
11
●
1.202
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Kişisel web sitem nasıl olmuş?
1
2
06-09-2010, 14:02:32
#10
hasokeyk
Önerilerinizi dinledim yazım hatalarını düzettim.
Mail formu yaptım
arkaplan kaldı.
08-09-2010, 23:01:56
#11
BaNNeR
Çabalaman bile güzel , daha iyilerini yapman dileğiyle...
11-09-2010, 11:35:25
#12
hasokeyk
Çok teşekkür ederim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler