• 06-09-2010, 14:02:32
    #10
    Önerilerinizi dinledim yazım hatalarını düzettim.
    Mail formu yaptım
    arkaplan kaldı.
  • 08-09-2010, 23:01:56
    #11
    Çabalaman bile güzel , daha iyilerini yapman dileğiyle...
  • 11-09-2010, 11:35:25
    #12
    Çok teşekkür ederim