Arkadaşlar bloggerden hesap açıyorum.Blogger ile adsense hesabımı ilişkilendirerek mi yoksa panelden adsense kodunu manuel ekleyerek mi yayınlamalıyım? Ben manuel olarak kodu istediğim yere eklemek istiyorum yani adsense ile blogger hesabımı otomatik açmadan....
Bir de adsenseden izin verilen siteler kısmına blogger.com diye mi yoksa domainim.blogger.com diye mi girmeliyim.
Son olarak yabancı içerikli bir blog açacağım ne yapmam lazım yani yabancı reklamların çıkması için....
Blogger-Adsense?
7
●949
- 05-08-2010, 16:02:26Üyeliği durduruldublogger.com diye girmelisin... ;-)kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-08-2010, 12:59:59ayarlarda dil seçeneğide vardı, tam olarak nerde ve ne şekilde geçtiğini hatırlamıyorum ama vardı dil kısmı.kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-08-2010, 04:14:54Üyeliği durduruldudostum blogger paneline gir sağ köşede dil seç die bi kutucuk var ordan istediğin dili seçebilirsin.. kolay gelsin..kanisti adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle