Konu
Blogger-Adsense?
05-08-2010, 16:02:26
#6
maniaccoder
Üyeliği durduruldu
kanisti adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Peki temada yorum yap kısımları falan Türkçe olmuyor mu? tamamen ingilizce olmalı yani...
Bir de adsenseden izin verilen siteler kısmına blogger.com diye mi yoksa domainim.blogger.com diye mi girmeliyim.
blogger.com diye girmelisin... ;-)