Arkadaşlar bloggerden hesap açıyorum.Blogger ile adsense hesabımı ilişkilendirerek mi yoksa panelden adsense kodunu manuel ekleyerek mi yayınlamalıyım? Ben manuel olarak kodu istediğim yere eklemek istiyorum yani adsense ile blogger hesabımı otomatik açmadan....

Bir de adsenseden izin verilen siteler kısmına blogger.com diye mi yoksa domainim.blogger.com diye mi girmeliyim.

Son olarak yabancı içerikli bir blog açacağım ne yapmam lazım yani yabancı reklamların çıkması için....