Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Peki temada yorum yap kısımları falan Türkçe olmuyor mu? tamamen ingilizce olmalı yani...
Bir de adsenseden izin verilen siteler kısmına blogger.com diye mi yoksa domainim.blogger.com diye mi girmeliyim.