Peki temada yorum yap kısımları falan Türkçe olmuyor mu? tamamen ingilizce olmalı yani...

Bir de adsenseden izin verilen siteler kısmına blogger.com diye mi yoksa domainim.blogger.com diye mi girmeliyim.