Peki temada yorum yap kısımları falan Türkçe olmuyor mu? tamamen ingilizce olmalı yani...
Bir de adsenseden izin verilen siteler kısmına blogger.com diye mi yoksa domainim.blogger.com diye mi girmeliyim.
ayarlarda dil seçeneğide vardı, tam olarak nerde ve ne şekilde geçtiğini hatırlamıyorum ama vardı dil kısmı.