selam arkadaşlar aspde çok basit birşey arıyorum.. normal bi asp hostyasını html nasıl gösterebilirim?
mesela..
siparis.asp bunu siparis.html olarak en basit yoldan nsıl gösteririm? tabi sayfalarda 1-2 tane include olcak onlarında çalışması lazım.
Aspde sef yapmak
12
●1.118
- 25-04-2010, 01:41:06Uykusuzsun galiba.Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Aşağıdaki gibi 404.asp hostyası hazırlarsan başka bişey yapmana gerek yok, tabii hata sayfalarından 404'üde ayarlaman lazım gerekir.
<% asd = split(request.querystring, "/") if asd(3) = "siparis.html" then %> <!--#include file="siparis.asp"--> <% end if %>
- 12-06-2010, 17:35:17Üyeliği durdurulduteşekkür ederim. alt alta nasıl yaparım. mesela 1 den fazla dosya varsa..Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 12-06-2010, 18:08:29Üyeliği durduruldu<%Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
asd = split(request.querystring, "/")
if asd(3) = "siparis.html" then
%>
<!--#include file="siparis.asp"-->
<%
elseif asd(3) = "sayfam.html" then
%>
<!--#include file="sayfam.asp"-->
%>
<%
end if
%>
kalın olan yeri kendine göre çoğaltırsın.. - 14-06-2010, 16:02:01Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bunu Yapabılıyorum Ama haber.asp?id=1 olanları yapamadım bı turlu
- 15-06-2010, 21:22:40Üyeliği durdurulduhttp://blog.microdata.com.tr/post/20...l-yapilir.aspx bu linkteki yazıma bakarsanız yardımcı olacaktır.
