• 22-04-2010, 14:50:51
    #1
    Üyeliği durduruldu
    selam arkadaşlar aspde çok basit birşey arıyorum.. normal bi asp hostyasını html nasıl gösterebilirim?

    mesela..

    siparis.asp bunu siparis.html olarak en basit yoldan nsıl gösteririm? tabi sayfalarda 1-2 tane include olcak onlarında çalışması lazım.
  • 22-04-2010, 14:57:57
    #2
    burada anlatım var
  • 25-04-2010, 01:41:06
    #3
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    selam arkadaşlar aspde çok basit birşey arıyorum.. normal bi asp hostyasını html nasıl gösterebilirim?

    mesela..

    siparis.asp bunu siparis.html olarak en basit yoldan nsıl gösteririm? tabi sayfalarda 1-2 tane include olcak onlarında çalışması lazım.
    Uykusuzsun galiba.

    Aşağıdaki gibi 404.asp hostyası hazırlarsan başka bişey yapmana gerek yok, tabii hata sayfalarından 404'üde ayarlaman lazım gerekir.
    <%
    asd = split(request.querystring, "/")
    if asd(3) = "siparis.html" then
    %>
    <!--#include file="siparis.asp"-->
    <%
    end if
    %>
  • 12-06-2010, 17:35:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uykusuzsun galiba.

    Aşağıdaki gibi 404.asp hostyası hazırlarsan başka bişey yapmana gerek yok, tabii hata sayfalarından 404'üde ayarlaman lazım gerekir.
    <%
    asd = split(request.querystring, "/")
    if asd(3) = "siparis.html" then
    %>
    <!--#include file="siparis.asp"-->
    <%
    end if
    %>
    teşekkür ederim. alt alta nasıl yaparım. mesela 1 den fazla dosya varsa..
  • 12-06-2010, 18:08:29
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim. alt alta nasıl yaparım. mesela 1 den fazla dosya varsa..
    <%
    asd = split(request.querystring, "/")
    if
    asd(3) = "siparis.html" then
    %>
    <!--
    #include file="siparis.asp"-->

    <%
    elseif asd(3) = "sayfam.html" then
    %>
    <!--
    #include file="sayfam.asp"-->


    %>
    <%
    end if
    %>


    kalın olan yeri kendine göre çoğaltırsın..
  • 14-06-2010, 16:02:01
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bunu Yapabılıyorum Ama haber.asp?id=1 olanları yapamadım bı turlu
  • 14-06-2010, 22:56:43
    #7
    iis7 üzerinde web.config dosyasından yapabilirsiniz.
  • 15-06-2010, 10:34:57
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    IIS Rewrite eklentisi kurulu ise, web.config dosyasını tıpkı .htaccess dosyası gibi kullanabilirsiniz. Özel hata sayfaları vs. ile uğraşmanıza gerek kalmaz.
  • 15-06-2010, 21:22:40
    #9
    Üyeliği durduruldu
    http://blog.microdata.com.tr/post/20...l-yapilir.aspx bu linkteki yazıma bakarsanız yardımcı olacaktır.