Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
teşekkür ederim. alt alta nasıl yaparım. mesela 1 den fazla dosya varsa..
<%
asd = split(request.querystring, "/")
if
asd(3) = "siparis.html" then
%>
<!--
#include file="siparis.asp"-->

<%
elseif asd(3) = "sayfam.html" then
%>
<!--
#include file="sayfam.asp"-->


%>
<%
end if
%>


kalın olan yeri kendine göre çoğaltırsın..