teşekkür ederim. alt alta nasıl yaparım. mesela 1 den fazla dosya varsa..
<%
asd = split(request.querystring, "/")
if asd(3) = "siparis.html" then
%>
<!--#include file="siparis.asp"-->
<%
elseif asd(3) = "sayfam.html" then
%>
<!--#include file="sayfam.asp"--> %>
<%
end if
%>
kalın olan yeri kendine göre çoğaltırsın..