selam arkadaşlar aspde çok basit birşey arıyorum.. normal bi asp hostyasını html nasıl gösterebilirim?

mesela..

siparis.asp bunu siparis.html olarak en basit yoldan nsıl gösteririm? tabi sayfalarda 1-2 tane include olcak onlarında çalışması lazım.