Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
selam arkadaşlar aspde çok basit birşey arıyorum.. normal bi asp hostyasını html nasıl gösterebilirim?

mesela..

siparis.asp bunu siparis.html olarak en basit yoldan nsıl gösteririm? tabi sayfalarda 1-2 tane include olcak onlarında çalışması lazım.
Uykusuzsun galiba.

Aşağıdaki gibi 404.asp hostyası hazırlarsan başka bişey yapmana gerek yok, tabii hata sayfalarından 404'üde ayarlaman lazım gerekir.
<%
asd = split(request.querystring, "/")
if asd(3) = "siparis.html" then
%>
<!--#include file="siparis.asp"-->
<%
end if
%>