Peksoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uykusuzsun galiba.

Aşağıdaki gibi 404.asp hostyası hazırlarsan başka bişey yapmana gerek yok, tabii hata sayfalarından 404'üde ayarlaman lazım gerekir.
<%
asd = split(request.querystring, "/")
if asd(3) = "siparis.html" then
%>
<!--#include file="siparis.asp"-->
<%
end if
%>
teşekkür ederim. alt alta nasıl yaparım. mesela 1 den fazla dosya varsa..