• 18-12-2009, 19:50:36
    #1
    Vb den smf ye konu çeken bot sadece 15 tl !!

    lisanslı üründür.. önce bot size teslim edilir sitenize kurulur ve çalışıp çalışmadığı tespit edilir sonra parası alınır..




    Botun yapabildikleri:
    - Kullanıcı adı ve şifre ile foruma girer, gizli linkleri ve diğer gizli şeyleri görebilir.
    - Bir kategorideki bütün konuları alır.
    - Sadece bir konuyu almak da mümkündür.
    - İstenirse post'lardaki hotlink resimleri (imageshack vs. gibi) alabilir.
    - Postlardaki attachmentları alabilir.
    - Alınacak sayfa sayısı limiti belirlenebilir.
    - Vbseo ve zoint ile uyumlu çalışır.
    - Konu taglarını da alabilir.

    Vbulletin_bot yazıyor altta.. Çünkü normalde vbulletin botudur.. smf ye çevrilmiştir.. Bunlarda Demolar:

    www.frmcafem.com/smf-bot/
    www.onlinetr.org/smf-bot/
    www.bizimp3.com/smf-bot/
    www.ataturkumuz.org/smf-bot/
    www.buyukpaylasim.com/smf-bot/
    www.tribuntr.com/forum/smf-bot/
    www.forumtanesi.com/smf-bot/

    Şimdilik aklımda bukadar var kurduğum siteler

    Referanslara itradelerimden bakabilirsiniz..

    Bunun vbulletine çekenide bulunmaktadır..

    iletişim : destek@turnuvacafem.com
  • 19-12-2009, 17:20:32
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Messenger Ekledim
  • 19-12-2009, 17:24:59
    #3
    Hocam sadece Smf-smf ilemi çekiyor yoksa smf-VB olarakda çalısıyormu?
    Birde bot patlaması diye birşey mumkun değil demi?
  • 19-12-2009, 17:26:36
    #4
    Üyeliği durduruldu
    HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sadece Smf-smf ilemi çekiyor yoksa smf-VB olarakda çalısıyormu?
    Birde bot patlaması diye birşey mumkun değil demi?
    Kardesim Sadece Smf - Vb Calışıyormuş

    Smf - Smf yok
  • 19-12-2009, 17:50:58
    #5
    HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sadece Smf-smf ilemi çekiyor yoksa smf-VB olarakda çalısıyormu?
    Birde bot patlaması diye birşey mumkun değil demi?
    Vb sitelerinden smf sitelerine çekiyor.. botun bozulması imkansız ayarlarını oynama yapmadığınız sürece..
  • 20-12-2009, 19:37:29
    #6
    HatipEr adlı arkadaşla anlaşılmıştır.. çok güvenilir birisi..
  • 20-12-2009, 19:56:20
    #7
    By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    HatipEr adlı arkadaşla anlaşılmıştır..
    Bot alınmıştır.Sorunsuz alışveriş yapıldı.İyi bir arkadaş..
  • 20-12-2009, 23:20:10
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bot alınmıştır teşekkürler
  • 23-12-2009, 21:02:53
    #9
    sorunsuz alışveriş için teşekkür ediyorum..