HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sadece Smf-smf ilemi çekiyor yoksa smf-VB olarakda çalısıyormu?
Birde bot patlaması diye birşey mumkun değil demi?
Kardesim Sadece Smf - Vb Calışıyormuş

Smf - Smf yok