Konu
Smf Konu çeken bot
19-12-2009, 17:24:59
#3
Türker
Hocam sadece Smf-smf ilemi çekiyor yoksa smf-VB olarakda çalısıyormu?
Birde bot patlaması diye birşey mumkun değil demi?