HatipEr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sadece Smf-smf ilemi çekiyor yoksa smf-VB olarakda çalısıyormu?
Birde bot patlaması diye birşey mumkun değil demi?
Vb sitelerinden smf sitelerine çekiyor.. botun bozulması imkansız ayarlarını oynama yapmadığınız sürece..