• 01-01-2010, 15:02:07
    #10
    Bot Alındı Ödeme Yapıldı Eline Sağlık Arkadaşım
  • 01-01-2010, 23:21:02
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Alındı Tesekkuler Guvenli Bir Arkadas
  • 02-01-2010, 21:14:22
    #12
    Sorunsuz Bir Şekilde Anlaşılmışılmıştır Eline Sağlık Hocam.
  • 02-01-2010, 21:16:32
    #13
    En altta neden vBulletin bot yazıyor
  • 02-01-2010, 21:18:32
    #14
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En altta neden vBulletin bot yazıyor
    normalde vbulletin botu .. smf ye uyarlandı ama.. isterseniz demo verebilriim 10 tane kadar
  • 02-01-2010, 21:46:20
    #15
    orada vBulletin bot yazdığını görünce kendi kendime düşündüm yoksa o vBulletin botunu mu satıyorsun diye 'de
  • 02-01-2010, 21:51:54
    #16
    ByMaDaK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    orada vBulletin bot yazdığını görünce kendi kendime düşündüm yoksa o vBulletin botunu mu satıyorsun diye 'de
    yok yok kazıklamıyorum kimseyi :P
  • 02-01-2010, 22:18:05
    #17
    By_vezir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok yok kazıklamıyorum kimseyi :P

    Bence ;
    senin açından oraya açıklama yapsaydın iyi olurdu
  • 03-01-2010, 08:19:34
    #18
    Düşüncen için saol ilk mesaja yazıyorum.. demolarıda koydum