• 11-11-2009, 17:56:51
    #28
    batubilir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Birde şu işlemciyi kasma işini halletseler daha güzel olur
    Aynen , öldürüyor pcyi bazen bir kasılıyor.
    Görev yöneticisinden işlemlerden firefoxu bulana kadar canım cıkıyor.
  • 11-11-2009, 18:12:16
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Gelse de artık
  • 11-11-2009, 22:37:59
    #30
    inşallah yeni yılda bir sürpriz yaparlar
  • 12-11-2009, 14:17:29
    #31
    her zaman gözüm kapalı mozilla derim Diğer tarayıcılardan kat kat iyi ( kusura bakma ie)
  • 12-11-2009, 14:34:47
    #32
    Üyeliği durduruldu
    Bencede güzel görünüyor
  • 12-11-2009, 14:38:44
    #33
    galiba ff 0 dan kodlanıyormuş.Üni de çok bilgili bir hocamdan duymuştum geçenlerde. Zamanında alel acele kodlanmış ve kodlar derli toplu değilmiş ve geliştirilemiyormuş artık.İnş hocamın söylediği doğrudur ve 0 dan kodlanır böylelikle şuana kadar görülen eksiklikler en iyi şekilde giderilir.
  • 12-11-2009, 15:08:55
    #34
    Üyeliği durduruldu
    Firefox da yaşanan son açılış gecikmelerinden sonra umarım bu version ile bunları halletmişlerdir.

    Neredeyse windows ile aynı sürede açılmaya başlamıştı.
  • 13-11-2009, 11:08:44
    #35
    Platin üye
    Nezamana indirebilicez ?
  • 13-11-2009, 11:27:00
    #36
    Firefox 3.x + Foxdie Theme
    Bunlar olmadan nette kendimi çıplak hissediyorum