galiba ff 0 dan kodlanıyormuş.Üni de çok bilgili bir hocamdan duymuştum geçenlerde. Zamanında alel acele kodlanmış ve kodlar derli toplu değilmiş ve geliştirilemiyormuş artık.İnş hocamın söylediği doğrudur ve 0 dan kodlanır böylelikle şuana kadar görülen eksiklikler en iyi şekilde giderilir.