batubilir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Birde şu işlemciyi kasma işini halletseler daha güzel olur
Aynen , öldürüyor pcyi bazen bir kasılıyor.
Görev yöneticisinden işlemlerden firefoxu bulana kadar canım cıkıyor.