Firefox 4 Karşınızda - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Firefox 4 Karşınızda
43
●
3.128
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Firefox 4 Karşınızda
1
2
3
4
5
04-11-2009, 04:29:42
#10
Diktator
Güzel görünüyor
05-11-2009, 01:56:06
#11
Snek
Acaba tam olarak hangi tarihte çıkacak hoş duruyor.
05-11-2009, 01:58:00
#12
Emka
🌐 xvizyon ❤ r10
bende 2 kullanıyorum mozilla diyorum başkada bişey demiyorum
05-11-2009, 01:58:37
#13
myqatsel
çökme sorununu halletsinler başka bişey istemiyorum.ama resimdeki arayüz bana anında chromeyi anımsattı.
05-11-2009, 09:26:43
#14
SpyKinq
Üyeliği durduruldu
Firefoxdan Başkası Yalan
05-11-2009, 09:31:36
#15
SNaRe
Üyeliği durduruldu
En güzel firefox = chromefox temali firefox. Her gören hayran oluyor.
05-11-2009, 14:37:39
#16
BetaHouse
Bu firefox'un ne çabuk yeni sürümleri çıkıyor birini yüklemeden öteki çıkıyor yahu
05-11-2009, 15:45:11
#17
aGeneL
chorome kokulari aliyorum
05-11-2009, 16:37:23
#18
alicanck
Sanki uçtan köşeden chrome el sallıyor gibi
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler