• 04-11-2009, 04:29:42
    #10
    Güzel görünüyor
  • 05-11-2009, 01:56:06
    #11
    Acaba tam olarak hangi tarihte çıkacak hoş duruyor.
  • 05-11-2009, 01:58:00
    #12
    🌐 xvizyon ❤ r10
    bende 2 kullanıyorum mozilla diyorum başkada bişey demiyorum
  • 05-11-2009, 01:58:37
    #13
    çökme sorununu halletsinler başka bişey istemiyorum.ama resimdeki arayüz bana anında chromeyi anımsattı.
  • 05-11-2009, 09:26:43
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Firefoxdan Başkası Yalan
  • 05-11-2009, 09:31:36
    #15
    Üyeliği durduruldu
    En güzel firefox = chromefox temali firefox. Her gören hayran oluyor.
  • 05-11-2009, 14:37:39
    #16
    Bu firefox'un ne çabuk yeni sürümleri çıkıyor birini yüklemeden öteki çıkıyor yahu
  • 05-11-2009, 15:45:11
    #17
    chorome kokulari aliyorum
  • 05-11-2009, 16:37:23
    #18
    Sanki uçtan köşeden chrome el sallıyor gibi