• 13-11-2009, 11:30:16
    #37
    Üyeliği durduruldu
    firefox u sevmiyordum şimdi vazgeçemiyorum
  • 13-11-2009, 16:23:19
    #38
    Saphyr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    firefox u sevmiyordum şimdi vazgeçemiyorum
    aynen
  • 15-11-2009, 21:15:05
    #39
    alchalade adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    galiba ff 0 dan kodlanıyormuş.Üni de çok bilgili bir hocamdan duymuştum geçenlerde. Zamanında alel acele kodlanmış ve kodlar derli toplu değilmiş ve geliştirilemiyormuş artık.İnş hocamın söylediği doğrudur ve 0 dan kodlanır böylelikle şuana kadar görülen eksiklikler en iyi şekilde giderilir.
    hocanız yanlış bilgi vermiş size
  • 15-11-2009, 21:23:07
    #40
    Her yeni sürüm daha fazla ram harcıyor, hiç sevmiyorum bu durumu.
  • 17-11-2009, 00:57:14
    #41
    Misafir
    Javascript ve diğer harici uygulamaları çağırırken kasma kitlenme veya çökme sorunları yaşamasın bana yeter.

    Birgün firefox ile örneğin java ile yazılmıl bir okey olan sayfaya kitlenmeden girmek, pdf dosyaları kasma olmadan okumak istiyorum.
  • 17-11-2009, 19:18:09
    #42
    Bence Harika görünüyor
  • 17-11-2009, 23:22:26
    #43
    Harika ya Nezaman Gelecek Acaba Bir Bilgisi Olan varmı ?
  • 18-11-2009, 09:44:52
    #44
    Firefox Çoşturdu yha hem kullanışı çok kolay