• 05-11-2009, 16:40:41
    #19
    Sanırım eski sürümde kalacagım Alışamam ona
  • 05-11-2009, 20:23:20
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Tasarımı gayet hoş. Umarım hızıda "hoş" tur.
  • 05-11-2009, 20:32:54
    #21
    bu laflar ne zaman bitecek. 4 yolda geliyor haberleri.

    biliyoruz geleceğini. milleti kandırmaya gerek yok. konuyu açana demiyorum mozillaya diyorum. resim görüyoruz, ortada icraat yok.
  • 05-11-2009, 22:03:20
    #22
    Daha resmi sitesinde 3.6 beta versiyonu var, direk 4'e atlıyorlar oda güzel tabiki
  • 05-11-2009, 22:07:31
    #23
    4 4 4 4444444 bekliyoruz hadi
  • 05-11-2009, 22:17:46
    #24
    Üyeliği durduruldu
    zeynelkoc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 4 4 4444444 bekliyoruz hadi
    Süper gerçekten görünüş bekliyoruz
  • 06-11-2009, 01:57:00
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Güzel görünüyo gerçekten ama tablar inş. altada kayıyodur. Alışmışız ff ye
  • 11-11-2009, 14:12:55
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Hadi Bakalım Bekliyoruz...google chromeyi çağrıştırıyor
  • 11-11-2009, 17:54:42
    #27
    Birde şu işlemciyi kasma işini halletseler daha güzel olur