Firefox 4 Karşınızda - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Firefox 4 Karşınızda
43
●
3.128
R10.net
Genel Programlama - Yazılım
Web Tabanlı Uygulamalar
Firefox 4 Karşınızda
1
2
3
4
5
05-11-2009, 16:40:41
#19
Avdens
Sanırım eski sürümde kalacagım
Alışamam ona
05-11-2009, 20:23:20
#20
BuRacK
Üyeliği durduruldu
Tasarımı gayet hoş. Umarım hızıda "hoş" tur.
05-11-2009, 20:32:54
#21
Cyrax
bu laflar ne zaman bitecek. 4 yolda geliyor haberleri.
biliyoruz geleceğini. milleti kandırmaya gerek yok. konuyu açana demiyorum mozillaya diyorum. resim görüyoruz, ortada icraat yok.
05-11-2009, 22:03:20
#22
ART
Daha resmi sitesinde 3.6 beta versiyonu var, direk 4'e atlıyorlar oda güzel tabiki
05-11-2009, 22:07:31
#23
zeynelkoc
4 4 4 4444444 bekliyoruz hadi
05-11-2009, 22:17:46
#24
ChakaL
Üyeliği durduruldu
zeynelkoc adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
4 4 4 4444444 bekliyoruz hadi
Süper gerçekten görünüş bekliyoruz
06-11-2009, 01:57:00
#25
CaeSaR166
Üyeliği durduruldu
Güzel görünüyo gerçekten ama tablar inş. altada kayıyodur. Alışmışız ff ye
11-11-2009, 14:12:55
#26
Kenan_r6
Üyeliği durduruldu
Hadi Bakalım Bekliyoruz...google chromeyi çağrıştırıyor
11-11-2009, 17:54:42
#27
batubilir
Birde şu işlemciyi kasma işini halletseler daha güzel olur
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler